Zpráva o hospodaření společenství v roce 2012

Hospodaření společenství vycházelo ze zajišťování činností vedoucích ke spokojenému bydlení členů společenství při plnění povinností daných stávající platnou legislativou. Správné hospodaření zajišťoval výbor společenství jako statutární orgán.

 

Účetnictví společenství vedla v roce 2012 firma Bc. PEŇÁZOVÉ Andrey Konstatuje se, že vedení účetnictví je vedeno v souladu s účetními předpisy (zákon o účetnictví, vyhl. 504/2002 Sb, předpisy pro nevýdělečné organizace)

Společenství hospodaří pouze s vlastními zdroji, zejména se zálohami na služby a správu zasílanými měsíčně členy společenství na jeho účet. Z těchto zdrojů se hradí náklady spojené s užíváním domu. Takto poskytnuté zálohy se se členy vyúčtují. Nevyúčtovává se pouze příspěvek do fondu oprav. Jeho nevyčerpaný přebytek se ponechává ve fondu jako zdroj financování oprav pro příští léta.

 

Kromě dodržení legislativy bylo určující povinností dodržet zásadu hospodárnosti tak, aby společenství nevznikla ztráta.

To se podařilo.

 

Hospodaření společenství za rok 2012 skončilo ziskem 42.284,44,- Kč

Pokračovat ve čtení »

Nová pojistná smlouva

Až dosud je majetek Společenství pojištěn u pojišťovny KOOPERATIVA – Viena Insurance Group – číslo pojisky 8602629588. Za roční pojistné platíme 36.776,- Kč.

 

Reálná cena domu se od uzavření této smlouvy výrazně zvýšila. Jednak rostoucí cenou realit, jednak zhodnocením domu zejména zateplením obvodového pláště domu a rekonstrukcí střešního pláště.

Z pojištěné ceny domu by se poté odvíjelo pojistné plnění a to by v tomto případě nepokrylo reálné náklady na nápravu způsobených škod.

Jinými slovy: dům se jeví jako podpojištěný.

Pokračovat ve čtení »

Smlouva o úvěru – informace

Dne 12.08.2008 uzavřeli statutární zástupci společenství Ing. Jiří Háze a Bc. Petr Pokorný s ČSOB „Smlouvu o úvěru" znějící na částku 10.950.000,- Kč.

 

Na základě této smlouvy splácelo naše společenství měsíčně 104. 270,- Kč(splátka jistiny + úrok + poplatek za vedení úvěrového účtu). Za období od počátku čerpání úvěru do dnešního dne jsme splatili částku 2.938.330,- Kč tedy 26,84 %. Úroková sazba byla sjednána jako pevná ve výši 5,61 % do 19.02.2013. Dne 11.02.2013 činila výše nesplaceného úvěru 8.011.670,- Kč.

Pokračovat ve čtení »

Zápis ze schůze výboru společenství 31.10.2012

datum konání: 31. 10. 2012 od 18.oo hod.

místo konání: Oblá 49

přítomni: Josef BERNARD, Ing František DANĚK, Daniel MUSIL, Ing Ludmila ROLENCOVÁ  – členové výboru

 

Schůze výboru společenství je usnášeníschopná.

 

Program zasedání výboru společenství dne 31. října 2012:

 

  1. Úvěrová smlouva s ČSOB – vyhodnocení – návrh na změnu
  2. Pojistná smlouva s KOOPERATIVA – vyhodnocení – návrh na změnu.
Pokračovat ve čtení »

Stav fondu oprav k 30.9.2012

Stav FO k 01.01.2012 2 036 936
Tvorba do fondu leden – září 2012 1 296 349
Z toho splátka úvěru 938 430
přímá dotace fondu od členů 347 328
převod zisku roku 2011 10 591
Čerpání z FO od 01.01. do 30.09. 2012 58 120
Stav FO k 30.09.2012 2 336 735
( 2 036 936 + 347 328 + 10 591 – 58 120 )
Pokračovat ve čtení »

Přepojení televizních signálů UPC / STA

Chcete-li přepojit z UPC na STA

  1. Nejdříve ukončete smlouvu se společností UPC a při odpojování kabelu z rozvodné krabice UPC v suterénu domu dohlédněte, aby byl váš kabel ponechán volně přístupný mimo rozvodnou krabici UPC.

  2. Napište email na vybor (zavináč) obla.cz s žádostí o připojení kabelu do rozvodu STA. Uveďte prosím své jméno, číslo domu a číslo bytu. Váš kabel poté připojíme do rozvodné krabice STA.

  3. Po připojení vás budeme informovat, poté musíte již jen přeladit vaši televizi.

Za …

Pokračovat ve čtení »

Zápis ze schůze výboru společenství 5.9.2012

datum konání: 05. 09. 2012 od 18.oo hod.

místo konání: Oblá 49

přítomni: Josef BERNARD, Ing František DANĚK, Daniel MUSIL, Ing Ludmila ROLENCOVÁ – členové výboru

 

POKORNÁ Vladimíra – pozvána k projednávání bodu 4.

 

Schůze výboru společenství je usnášeníschopná.

 

Program zasedání výboru společenství dne 05. září 2012.

 

  1. zpráva o stavu nové (doplněné) pojistné smlouvy
  2. zpráva o stavu úhrad od vlastníků
  3. informace o změnách v členské základně
  4. návrh na řešení dluhu na měsíčních platbách manželů Pokorných byt č. 13 Oblá 47
  5. různé, diskuze
Pokračovat ve čtení »

Finanční bilance 2011

  1. Informace o stavu fondu oprav k 31. 12. 2011
  2. Informace o stavu účtu k 31. 12. 2011
  3. Pohledávky
  4. Závazky
  5. Bilance
  6. Informace o výši a stavu splácení úvěru k 31.12.2011

[]{#more-138}

INFORMACE O stavu FONDU OPRAV k 31. 12. 2011

fond oprav částka
Stav prostředků ve fondu oprav k 01. 01. 2011    1.814.157,-
Tvorba prostředků v roce 2011    463.104,-
Mezisoučet:    2.277.261,-
Čerpání prostředků z fondu v roce 2011    240.325,-
Zůstatek k 31. 12. 2011: 2.036.936,-

 

Čerpání v roce …

Pokračovat ve čtení »

Zápis ze schůze výboru společenství 22.2.2012

datum konání: 22. 02. 2011 od 18.oo hod.

místo konání: Oblá 49

přítomni: Josef BERNARD, Ing František DANĚK, Daniel MUSIL

omluvena: Ing Ludmila ROLENCOVÁ

 

Schůze výboru společenství je usnášeníschopná.

 

Program zasedání výboru společenství dne 22. února 2012.

 

  1. informace o vyúčtování záloh na služby a správu 2011
  2. schválení změn ve výši zálohových měsíčních plateb jednotlivých bytů v domech Oblá 43 – 49
  3. zpráva o stavu úhrad od vlastníků
  4. stav v užívání sušárny v domě Oblá 45 (Ing Havíř)
  5. různé, diskuze
Pokračovat ve čtení »

Zápis ze schůze výboru společenství 16.2.2011

datum konání: 16. 02. 2011 od 18.oo hod.

místo konání:   Oblá 49

přítomni: Josef BERNARD, Daniel MUSIL, Ing Ludmila ROLENCOVÁ, Ing František DANĚK

 

Program zasedání výboru společenství dne 16. února 2011.

  1. schválení zápisu z minulé schůze výboru ( 08.12.2010)
  2. kontrola plnění úkolů z minulé schůze
  3. informace o výsledku kontroly ČSSZ
  4. schválení vyúčtování záloh na služby a správu 2010
  5. výplata přeplatků z vyúčtování záloh 2010
  6. schválení změn ve výši zálohových měsíčních plateb u vybraných bytů
  7. informace o vývoji exekuce bytu č. 15 domu Oblá 47
  8. informace o průběhu údržbových prací – malby + nátěry podlah
  9. zpráva o stavu úhrad od vlastníků
  10. řešení užívání sušárny v domě Oblá 45 ( Ing Havíř)
  11. příprava shromáždění vlastníků
  12. různé, diskuze
Pokračovat ve čtení »