Zápis ze schůze výboru společenství 11.8.2010

datum konání:  11. 08. 2010 od 18.oo hod.

místo konání:   Oblá 49

přítomni: Josef BERNARD, Daniel MUSIL, Ing Ludmila ROLENCOVÁ, Ing František DANĚK

Program zasedání výboru společenství dne 11. srpna 2010.

  1.  odsouhlasení zápisu ze schůze výboru 03.06. 2010
  2. kontrola plnění úkolů z minulé schůze
  3. mandátní smlouva se společností MENEA M+N       s.r.o.
  4. zpráva o stavu úhrad, přehled dlužníků
  5. zpráva o inkasu poplatků z prodlení
  6. informace o výši a stavu splácení úvěru
  7. výběr zhotovitele pro výměnu vodoměrů a RTN
  8. žádost XXXXXXXXX o pronájem společných prostor
  9. různé, diskuze

K bodu 1.: Zápis ze schůze výboru společenství ze dne 11.08. 2010 se odsouhlasuje. Podepsané jedno paré se předává Ing Rolencové k archivaci

 

K bodu 2.: Kontrola plnění úkolů ze schůze 03.06.2010:

 

Bod 4. splněno – předložen návrh mandátní smlouvy s MENEA

 

Bod 5. splněno – zpráva o stavu dlužníků bude přednesena dnes – viz bod 4. schůze

 

Bod 6. splněno – dluh MIGRA je vymáhán prostřednictvím exekutorského úřadu v Klatovech na dluh manželů Pokorných byl sjednám platební kalendář. První splátka 10.000,- splatná 31.07.2010 byla uhrazena.

 

Bod 7. splněno – odměny bývalým členům výboru byly vyplaceny dne 07.07.2010 ( zdržení bylo způsobeno prodlevou ve sdělení odměněných ohledně zdravotní pojiš’tovny)

 

 

 

K bodu 3. V návaznosti na bod 4. zasedání výboru společenství dne 03**.**06. 2010 bylo jednáno se společností Menea M+N s.r.o. o smluvním zajištění vedení účetnictví pro naše společenství. Firma Menea M+N s.r.o. předložila návrh mandátní smlouvy který byl členům výboru zaslán v dostatečném předstihu.

Na dnešním jednání byl návrh přečten prodiskutován a přijato usnesení:

ukládá se předsedovi a místopředsedkyni výboru uzavřít s firmou MENEA M+N s.r.o. mandátní smlouvu na zpracování účetnictví od 01.06.2010 za cenu 5.760,- Kč měsíčně ( menea M+N   s.r.o. není plátcem DPH).

 

K bodu 4. K dnešnímu dni dluží na měsíčních platbách na služby a správu, vyúčtování záloh na služby 2008 a 2009, poplatek z prodlení tito vlastníci:

 

vlastník dům byt částka období
Jindrovi 43 21 6.469,- Květen 2010
  5.900,- Červenec 2010
Hoang Van Dao 45 16 8.505,- Květen   2010
Hubačová 49 2 3.900,- Červenec 2010
Winklerovi 45 4 4.892,- Červen 2010
Prejdovi 49 07 5.000,- Červenec 2010
Mirga 47 15 87.320,- XI/2008 – VII/2010

 

Za vyúčtování služeb 2008 dluží:

 

vlastník dům byt částka období
Mirga 47 15 14.085,- 2008

 

Za vyúčtování služeb 2009 dluží:

vlastník dům byt částka období
Mirga 47 15 29.509,- 2009
Naprelac 45 13 7.788,- 2009

 

Na poplatcích z prodlení dosud dluží:

 

vlastník dům byt částka období
Hoang Van Dao 47 16 19.906,- 2008, 2009, 2010
Mirga 47 46 77.003,- 2008, 2009, 2010
Hubačová 49 2 1.359,- 2010

 

Na úhradu dluhů je uzavřen splátkový kalendář s těmito vlastníky:

  1. Pokorní   47 / 13     celkem dluh: 31.464,         poslední splátka: 31.12.2010

dosud splaceno: 10.000,-   průběžně se plní

 

 

Členové výboru berou tuto zprávu na vědomí s tím, že i nadále budou nedoplatky neprodleně vymáhány včetně uplatnění sankcí.

 

 

 

 

K bodu 5.:

Na poplatcích z prodlení bylo uplatněno a uhrazen:

vlastník dům byt uplatněno zaplaceno
Jobran 43 09 5.054,- 5.054,-
Jindrovi 43 21 8.539,- 8.539,-
Lacinová 47 21 1.739,- 1.739,-
Hubačová 49 02 25.584,- 25.584,-
Vrzal 49 11 3.348,- 3.348,-
Pokorný 47 13 6.476,- 6.476,-
Svoboda 49 20 13.486,- 13.486,-
  330,- 330,-
Hoang Van Dao 47 16 42.013,- 22.917,-
Mirga 47 15 77.003,- 0
Salvatore dAless. 47 4 11.493,- 11.493,-
Skládalová 45 10 36.521,- 36.521,-

 

Členové výboru berou výše uvedenou informaci na vědomí

 

K bodu 6. Informace o výši a stavu splácení úvěru

 

Předseda výboru podal ostatním členům následující informaci:

Dne 12.02.2008 byla podepsána smlouva o úvěru č. 0365/08/5117

Výše úvěru byla sjednána na: 10 950.000,- Kč

Skutečná výše čerpání úvěru: 10 857.015,10 Kč

Měsíční splátka: 104.269,99 Kč

První splátka:       20.02. 2009

Poslední splátka: 20.01. 2021

Úroková sazba: 5,64 % p.a. ( platná do 19.02. 2013)

 

 

 

K bodu 7.:

 

P. Musil předložil materiály z výběrového řízení na výměnu vodoměrů v bytech ( cca 200 ks) a rozdělovače topných nákladů v bytech ( cca 400 ks).

Zhotovitelé nabízejí:

  1. výměnu vodoměrů v nákladu 60 – 120. tis. Kč
  2. výměnu RTN v nákladu 240 – 350 tis.

Po diskuzi a posouzení každé nabídky bylo usneseno:

 

1. Pro výměnu vodoměrů uzavřít smlouvu s firmou REKOSTAV s.r.o.

která nabízí výměnu za repasované vodoměry v nákladu cca 60 tis. Kč. Pokud by se do uzavření smlouvy s firmou Ekostav přihlásila ještě další Firma se srovnatelnou nabídkou, ale nižší cenou, zmocňují se předseda a p. Musil k uzavření smlouvy s touto frmou.

 

2. Výměnu RTN provést počátkem roku 2012 s tím, že na podzim 2011 bude

Provedeno výběrové řízení. Důvodem tohoto rozhodnutí je finanční náročnost a předpokládané dožití stávajících měřičů v roce 2012.

 

 

 

K bodu 8. žádost XXXXXXXXXX o pronájem společných prostor.

 

Vlastník jednotky č. 10 v domě Oblá 43 XXXXXXXXXXXXX se obrátil na výbor společenství se žádostí o pronájem kolárny v suterénu domu Oblá 43 pro uskladnění vlastních kol. Navrhuje platit nájem 110,- Kč měsíčně.

 

Usnesení výboru: Žádost XXXXXXXXXXXXXXX nelze odsouhlasit, neboď společné prostory mají právo užívat všichni spoluvlastníci a není v kompetenci výboru je tohoto práva zbavit ve prospěch jednoho spoluvlastníka.

 

 

 

 

K bodu 9.: Prodiskutovány běžné provozní záležitosti ( např. STA (za přítomnosti p. Petra Pokorného) a návaznost na UPC a Netbox, forma odměny uklízečce, vyhodnocení pravidelných středečních konzultací se členy společenství …..)

Z diskuze nevyplynulo žádné usnesení.

 

Další schůze výboru se svolává na středu 13. října 2010 v 18.oo hod.

 

Skončeno ve 21.30 hod.                           Zapsal: Ing František Daněk

 

Josef BERNARD: ……………………………….          Daniel MUSIL: ……………………………………..

 

 

 

Ing Ludmila ROLENCOVÁ: ………………………… Ing František DANĚK: ……………………….