datum konání: 11. 08. 2010 od 18.oo hod.
místo konání: Oblá 49
přítomni: Josef BERNARD, Daniel MUSIL, Ing Ludmila ROLENCOVÁ, Ing František DANĚK
Program zasedání výboru společenství dne 11. srpna 2010.
- odsouhlasení zápisu ze schůze výboru 03.06. 2010
- kontrola plnění úkolů z minulé schůze
- mandátní smlouva se společností MENEA M+N s.r.o.
- zpráva o stavu úhrad, přehled dlužníků
- zpráva o inkasu poplatků z prodlení
- informace o výši a stavu splácení úvěru
- výběr zhotovitele pro výměnu vodoměrů a RTN
- žádost XXXXXXXXX o pronájem společných prostor
- různé, diskuze
K bodu 1.: Zápis ze schůze výboru společenství ze dne 11.08. 2010 se odsouhlasuje. Podepsané jedno paré se předává Ing Rolencové k archivaci
K bodu 2.: Kontrola plnění úkolů ze schůze 03.06.2010:
Bod 4. splněno – předložen návrh mandátní smlouvy s MENEA
Bod 5. splněno – zpráva o stavu dlužníků bude přednesena dnes – viz bod 4. schůze
Bod 6. splněno – dluh MIGRA je vymáhán prostřednictvím exekutorského úřadu v Klatovech na dluh manželů Pokorných byl sjednám platební kalendář. První splátka 10.000,- splatná 31.07.2010 byla uhrazena.
Bod 7. splněno – odměny bývalým členům výboru byly vyplaceny dne 07.07.2010 ( zdržení bylo způsobeno prodlevou ve sdělení odměněných ohledně zdravotní pojiš’tovny)
K bodu 3. V návaznosti na bod 4. zasedání výboru společenství dne 03**.**06. 2010 bylo jednáno se společností Menea M+N s.r.o. o smluvním zajištění vedení účetnictví pro naše společenství. Firma Menea M+N s.r.o. předložila návrh mandátní smlouvy který byl členům výboru zaslán v dostatečném předstihu.
Na dnešním jednání byl návrh přečten prodiskutován a přijato usnesení:
ukládá se předsedovi a místopředsedkyni výboru uzavřít s firmou MENEA M+N s.r.o. mandátní smlouvu na zpracování účetnictví od 01.06.2010 za cenu 5.760,- Kč měsíčně ( menea M+N s.r.o. není plátcem DPH).
K bodu 4. K dnešnímu dni dluží na měsíčních platbách na služby a správu, vyúčtování záloh na služby 2008 a 2009, poplatek z prodlení tito vlastníci:
vlastník | dům | byt | částka | období |
---|---|---|---|---|
Jindrovi | 43 | 21 | 6.469,- | Květen 2010 |
5.900,- | Červenec 2010 | |||
Hoang Van Dao | 45 | 16 | 8.505,- | Květen 2010 |
Hubačová | 49 | 2 | 3.900,- | Červenec 2010 |
Winklerovi | 45 | 4 | 4.892,- | Červen 2010 |
Prejdovi | 49 | 07 | 5.000,- | Červenec 2010 |
Mirga | 47 | 15 | 87.320,- | XI/2008 – VII/2010 |
Za vyúčtování služeb 2008 dluží:
vlastník | dům | byt | částka | období |
---|---|---|---|---|
Mirga | 47 | 15 | 14.085,- | 2008 |
Za vyúčtování služeb 2009 dluží:
vlastník | dům | byt | částka | období |
---|---|---|---|---|
Mirga | 47 | 15 | 29.509,- | 2009 |
Naprelac | 45 | 13 | 7.788,- | 2009 |
Na poplatcích z prodlení dosud dluží:
vlastník | dům | byt | částka | období |
---|---|---|---|---|
Hoang Van Dao | 47 | 16 | 19.906,- | 2008, 2009, 2010 |
Mirga | 47 | 46 | 77.003,- | 2008, 2009, 2010 |
Hubačová | 49 | 2 | 1.359,- | 2010 |
Na úhradu dluhů je uzavřen splátkový kalendář s těmito vlastníky:
- Pokorní 47 / 13 celkem dluh: 31.464, poslední splátka: 31.12.2010
dosud splaceno: 10.000,- průběžně se plní
Členové výboru berou tuto zprávu na vědomí s tím, že i nadále budou nedoplatky neprodleně vymáhány včetně uplatnění sankcí.
K bodu 5.:
Na poplatcích z prodlení bylo uplatněno a uhrazen:
vlastník | dům | byt | uplatněno | zaplaceno |
---|---|---|---|---|
Jobran | 43 | 09 | 5.054,- | 5.054,- |
Jindrovi | 43 | 21 | 8.539,- | 8.539,- |
Lacinová | 47 | 21 | 1.739,- | 1.739,- |
Hubačová | 49 | 02 | 25.584,- | 25.584,- |
Vrzal | 49 | 11 | 3.348,- | 3.348,- |
Pokorný | 47 | 13 | 6.476,- | 6.476,- |
Svoboda | 49 | 20 | 13.486,- | 13.486,- |
330,- | 330,- | |||
Hoang Van Dao | 47 | 16 | 42.013,- | 22.917,- |
Mirga | 47 | 15 | 77.003,- | 0 |
Salvatore dAless. | 47 | 4 | 11.493,- | 11.493,- |
Skládalová | 45 | 10 | 36.521,- | 36.521,- |
Členové výboru berou výše uvedenou informaci na vědomí
K bodu 6. Informace o výši a stavu splácení úvěru
Předseda výboru podal ostatním členům následující informaci:
Dne 12.02.2008 byla podepsána smlouva o úvěru č. 0365/08/5117
Výše úvěru byla sjednána na: 10 950.000,- Kč
Skutečná výše čerpání úvěru: 10 857.015,10 Kč
Měsíční splátka: 104.269,99 Kč
První splátka: 20.02. 2009
Poslední splátka: 20.01. 2021
Úroková sazba: 5,64 % p.a. ( platná do 19.02. 2013)
K bodu 7.:
P. Musil předložil materiály z výběrového řízení na výměnu vodoměrů v bytech ( cca 200 ks) a rozdělovače topných nákladů v bytech ( cca 400 ks).
Zhotovitelé nabízejí:
- výměnu vodoměrů v nákladu 60 – 120. tis. Kč
- výměnu RTN v nákladu 240 – 350 tis.
Po diskuzi a posouzení každé nabídky bylo usneseno:
1. Pro výměnu vodoměrů uzavřít smlouvu s firmou REKOSTAV s.r.o.
která nabízí výměnu za repasované vodoměry v nákladu cca 60 tis. Kč. Pokud by se do uzavření smlouvy s firmou Ekostav přihlásila ještě další Firma se srovnatelnou nabídkou, ale nižší cenou, zmocňují se předseda a p. Musil k uzavření smlouvy s touto frmou.
2. Výměnu RTN provést počátkem roku 2012 s tím, že na podzim 2011 bude
Provedeno výběrové řízení. Důvodem tohoto rozhodnutí je finanční náročnost a předpokládané dožití stávajících měřičů v roce 2012.
K bodu 8. žádost XXXXXXXXXX o pronájem společných prostor.
Vlastník jednotky č. 10 v domě Oblá 43 XXXXXXXXXXXXX se obrátil na výbor společenství se žádostí o pronájem kolárny v suterénu domu Oblá 43 pro uskladnění vlastních kol. Navrhuje platit nájem 110,- Kč měsíčně.
Usnesení výboru: Žádost XXXXXXXXXXXXXXX nelze odsouhlasit, neboď společné prostory mají právo užívat všichni spoluvlastníci a není v kompetenci výboru je tohoto práva zbavit ve prospěch jednoho spoluvlastníka.
K bodu 9.: Prodiskutovány běžné provozní záležitosti ( např. STA (za přítomnosti p. Petra Pokorného) a návaznost na UPC a Netbox, forma odměny uklízečce, vyhodnocení pravidelných středečních konzultací se členy společenství …..)
Z diskuze nevyplynulo žádné usnesení.
Další schůze výboru se svolává na středu 13. října 2010 v 18.oo hod.
Skončeno ve 21.30 hod. Zapsal: Ing František Daněk
Josef BERNARD: ………………………………. Daniel MUSIL: ……………………………………..
Ing Ludmila ROLENCOVÁ: ………………………… Ing František DANĚK: ……………………….