Zápis ze schůze výboru společenství 16.2.2011

datum konání: 16. 02. 2011 od 18.oo hod.

místo konání:   Oblá 49

přítomni: Josef BERNARD, Daniel MUSIL, Ing Ludmila ROLENCOVÁ, Ing František DANĚK

 

Program zasedání výboru společenství dne 16. února 2011.

  1. schválení zápisu z minulé schůze výboru ( 08.12.2010)
  2. kontrola plnění úkolů z minulé schůze
  3. informace o výsledku kontroly ČSSZ
  4. schválení vyúčtování záloh na služby a správu 2010
  5. výplata přeplatků z vyúčtování záloh 2010
  6. schválení změn ve výši zálohových měsíčních plateb u vybraných bytů
  7. informace o vývoji exekuce bytu č. 15 domu Oblá 47
  8. informace o průběhu údržbových prací – malby + nátěry podlah
  9. zpráva o stavu úhrad od vlastníků
  10. řešení užívání sušárny v domě Oblá 45 ( Ing Havíř)
  11. příprava shromáždění vlastníků
  12. různé, diskuze

K bodu 1.:  Zápis ze schůze výboru společenství z minulé schůze dne 0812. 2010 se odsouhlasuje. Podepsané jedno paré se předá vá Ing Rolencové k archivaci

 

K bodu 2.: Kontrola plnění úkolů z minulé schůze:

 

Všechny úkoly vyplývající z minulé schůze byly splněny.

 

K bodu 3. Informace o výsledku kontroly ČSSZ

V minulém týdnu proběhla kontrola z Městské správy sociálního zabezpečení zaměřená na správnost a včasnost odvodů sociálního pojištění z mezd a vedení předepsané písemné agendy.

Kontrolou nebyly zjištěny žádné nedostatky ze strany společenství, vše bylo shledáno v pořádku. Ve vyhotoveném protokolu nebyly uloženy společenství žádné nápravné opatření.

Ukládá se Ing Rolencové archivovat protokol.

 

K bodu 4. Schválení vyúčtování záloh na služby a správu 2010

Předseda výboru předložil zpracované vyúčtování záloh na služby a správu za rok 2010. Bylo shodně konstatováno, že vyúčtování je zpracováno dle stávajících legislativních předpisů. Ve vyúčtování je rozdělen zisk společenství mezi jednotlivé vlastníky. Tuto skutečnost musí schválit shromáždění vlastníků. Ukládá se předsedovi zajistit toto schválení.

Souhlasí se s rozesláním zpracovaného vyúčtování jednotlivým vlastníkům s tím, že lhůta k podání případných reklamací se stanoví do 15.03.2011 tak, aby bylo možno na základě případných oprávněných reklamací vyúčtování opravit a předložit je ke schválení shromáždění vlastníků.

 

K bodu 5.   Výplata přeplatků z vyúčtování záloh 2010

Bylo dohodnuto, že výplata přeplatků bude provedena diferencovaně, tj. nejdříve obdrží vyúčtování účastníci shromáždění vlastníků a poté ( při dodtžení zákoné lhůty) ostatní.

Preferuje se zaslání na bankovní účty jednotlivých vlastníků, tam, kde to nebude možné se doporučuje předání výplatního šeku do ČSOB. Výplata v hotovosti pokladnou pouze ve vyjímečných případech.

 

K bodu 6. Schválení změn ve výši zálohových měsíčních plateb u vybraných bytů

Výbor souhlasí, aby u těch vlastníků, kde došlo ve vyúčtování roku 2010 k nedoplatku či s ohledem na stávající výši záloh v roce 2011 reálně hrozí, byla zvýšena měsíční záloha.

Naopak u těch případů, kde jsou vysoké přeplatky z důvodu vysokých záloh se souhlasí se snížením měsíční zálohy.

Výše uvedené se týká celkem 19 bytů.

Usnesení: výbor jednohlasně souhlasí, aby s účinností od 01.03. 2011 byly úpravy záloh jak uvedeno výše

provedeny.

 

K bodu 7. Informace o vývoji exekuce bytu č. 15 domu Oblá 47

 

Dle sdělení Exekučního úřadu v Klatovech proběhne dražba bytu č. 15 domu Oblá 47   dne 25. května 2011.

Zájemcům o vydražení bude umožněna prohlídka bytu dne 10. května 2011 ve 13.oo hod. Podrobnější informace obdrží členové společenství do poloviny dubna.

 

K bodu 8.   . Informace o průběhu údržbových prací – malby + nátěry

 

Informaci podal p. Bernard, který celou akci zajišťoval.

Jsou provedeny malby ve všech místnostech společných prostor sloužící jako sušárny, kolárny, kočárkárny apod. V sušárnách jsou provedeny omývatelné nátěry podlah.

 

K bodu 9.     Zpráva o stavu úhrad od vlastníků

Zprávu podal předseda výboru.

Uvedl, že k 31.01.2011 evidujeme dva dlužníky a to:

  1. Mirga František – byt 15 Ob 47 jde do dražby a exekuce
  2. manželé Pokorní – byt č. 13 Oblá 47 dluží za prosinec 2010 částku 5.500,- Kč.

 

K bodu 10.     Řešení užívání sušárny v domě Oblá 45 ( Ing Havíř)

Konstatuje se, že je nutno dořešit bezplatné a bezesmluvní užívání sušárny v domě Oblá 45 Ing Havířem.

Někteří členové výboru umožnili toto užívání od počátku roku 2009 za bezplatný výkon dozorce při zateplení domu. Nebyla předložena písemná smlouva, která by tento stav umožňovala a proto výbor jednohlasně rozhodl napravit stávající stav tím, že sušárna bude uvolněna a bude sloužit svému účelu všem spoluvlastníkům v domě.

Předsedovi se ukládá projednat tuto situaci s Ing Havířem a zajistit uvolnění sušárny nejpozději do konání shromáždění vlastníků.

 

K bodu 11. Příprava shromáždění vlastníků

Bylo rozhodnuto svolat shromáždění vlastníků na první polovinu dubna 2011.

Předsedovi se ukládá zajistit jídelnu v ZŠ Svážná 9 na termín 07.04. nebo 14.04. a zajistit včas distribuci pozvánek.

Týden před shromážděním (30.03. nebo 06.04) se sejdou členové výboru k přípravě shromáždění.

 

K bodu 12.   Různé, diskuze

Z tohoto bodu jednání nevyplynuly žádné konkretní úkoly.

 

Skončeno ve 22.30 hod.                           Zapsal: Ing František Daněk