Datum konání: 16. 3. 2009
Přítomni: J. Háze, P. Pokorný, A. Vošvrda
Omluveni: R. Zvolánek, D. Musil
Program jednání
- Zateplení domu – odstranění nedodělků a závad,
- Výběrová řízení – nabídky, výběr vítězných firem,
- Vyklizení společných prostor,
- Zápis nových členů výboru a registrace stanov na soudě,
- Poskytnutí volné místnosti Ing. Havířovi,
- Výměna záložních čerpadel ve výměníku,
- Ukončení členství Ing. Házeho ve výboru.
Ad. 1)
Dne 23.12. 2008 bylo předáno dílo, výbor byl zastoupen p. Házem a Pokorným, dále byl přítomen Ing. Havíř jako stavební dozor, za firmu STTF byl přítomen Ing. Valenta. Dílo bylo převzato s konstatováním, že nedodělky a závady nebrání užívání díla. Panu Valentovi byl předán seznam nedodělků a vad, které byly postupně odstraňovány. V současné době již zbývá pouze uklidit nepořádek v anglických dvorcích, uklidit chodník ze severní strany a rekultivovat okolí domu. Následovat bude žádost o kolaudaci stavby a finanční vyrovnání – doplacení zádržného, penále, slevy.
Usnesení: Výbor ukládá J. Házemu, aby i nadále vyvíjel zvýšené úsilí k rychlému dokončení posledních úkolů a provedl závěrečné finanční vyrovnání. Dále je nutné dokončit problematiku zasklení. Podle normy musí být zábradlí na balkonech výše, než bylo původní zábradlí. Proto bude nutné vyrobit nová skla, až poté dojde k montáži zasklení. Zvýšené náklady jdou samozřejmě na vrub prováděcí firmy, neboť je její chybou, že o dané skutečnosti neinformovala výbor.
Ad. 2)
Do výběrových řízení na vymalování chodeb se přihlásilo 5 firem, na výměnu linolea 3 dodavatelé a na rekonstrukci rozvodů zvonkových tabel 1 dodavatel. Na základě cenových nabídek (jsou k dispozici u předsedy výboru) byli vybráni následující dodavatelé jednotlivých činností.
Malování – Malíři Brno – zastoupení Martin Perna,
Podlahy – KB Komplet servis, s.r.o. Brno – zastoupení Jiří Bláha,
Zvonky – FIA – elektroslužby, s.r.o., Hustopeče.
Proběhla první schůzka se zástupci, kde se ladily termíny realizací, znění SoD a další technické detaily. Zatím předpokládané termíny zahájení prací jsou:
Zvonky – 24.3.2009
Malování – 6.4. 2009
Podlahy – 13.4.2009
Předpokládaný termín dokončení všech činností je nejpozději 31.5.2009
Usnesení: Výbor uložil J. Házemu a P. Pokornému, aby podepsali SoD na jednotlivé akce a dohlédli na jejich bezproblémový průběh.
Termín: 31.5. 2009
Ad. 3)
Vystěhování společných prostor proběhne 27.3.2009.
Usnesení: Výbor uložil D. Musilovi, aby dohlédl na bezproblémový průběh vyklízecích prací.
Termín: 27.3.2009
Ad. 4)
Výbor má tři staronové členy. Byl proveden zápis na soudu. Zároveň proběhla také registrace nových stanov.
Ad. 5)
Usnesení: Výbor se většinou hlasů usnesl, že na dobu 5 let poskytne k bezplatnému užívání jednu místnost (vchod 45, pravá před vchodem k výměníku) Ing. Havířovi, který pro SVJ vykonával bezplatně činnost stavebního dozoru v průběhu revitalizační akce.
Ad. 6)
Výbor byl informován o technickém stavu záložních čerpadel ve výměníku, který není dobrý.
Usnesení: Výbor schvaluje výměnu záložních čerpadel ve výměníku a ukládá P. Pokornému, aby zajistil jejich výměnu.
Termín: 30.4.2009
Ad. 7)
Ing. Háze informoval výbor o skutečnosti, že nejpozději v měsíci červnu letošního roku zanikne jeho členství v SVJ a tedy i ve výboru. Bude nutné předat veškeré činnosti jinému členu výboru.
Usnesení: Výbor bere na vědomí dané informace a ukládá zbývajícím členům výboru, aby zvážili převzetí některých činností z agendy předsedy výboru. Zároveň je nutné zvolit nového předsedu výboru.
Termín: 30.4.2009
Příští porada výboru se koná: bude upřesněno
Zapsal: J. Háze