Zápis ze schůze výboru společenství 25.11.2009

datum konání: 25. listopadu 2009

místo konání: kancelář v domě Oblá 49

přítomni: Ing František DANĚK, Ing Ludmila ROLENCOVÁ, Josef BERNARD, Daniel MUSIL

Program:

  1. Schválení zápisu ze schůze výboru 18.11. a kontrola plnění úkolů
  2. Rozdělení činností jednotlivých členů výboru
  3. Informace o stavu předání agendy od: MUDr. Zvolánek, Vošvrda, Pokorný
  4. Rozdělení služeb při konzultacích se členy ve dnech 02. 09. 16. a 23.12. 2009
  5. Užívání místností v suterénu domu
  6. Uzavření investiční akce: zateplení domu
  7. Různé
  8. Stanovení termínu příští schůze výboru

Konstatuje se, že dnešní schůze výboru společenství je usnášeníschopná, neboť jsou přítomni všichni členové výboru.

K bodu 1.

Zápis ze schůze výboru se schvaluje ( s doplněním MUDr. Zvolánka v bodu 3 – třetí řádek. Týká se výmazu nečlenů výboru z OR KS v Brně)

Kontrola plnění úkolů: Informaci o místě a času konání konzultačních hodin zajistil na nástěnkách p. Musil (nutno doplnit na webu)

Návrh na změnu zápisu v OR KS v Brně byl podán dne 20.11.2009

Konstatuje se, že úkoly zadané členům výboru dne 18.11.2009 byly splněny.

K bodu 2.

garanty jednotlivých oblastí činnosti výboru jsou:

2.1. Josef BERNARD:

  • revizní zprávy elektro, požární technika, výtahy
  • provoz výměníkové stanice
  • rozvod teplé, studené vody + tepla ( uzávěry)
  • osvětlení společných prostor
  • STA
  • úklid
  • kontakt se členy společenství

2.2. Daniel MUSIL:

  • zajištění informačního systému: elektronicky, vývěsky
  • objednávka dodavatelských prací – výběrové řízení
  • kontakt se členy společenství

2.3. Ing Ludmila ROLENCOVÁ

  • vedení dokumentace schůzí: zápisy, ověření …….
  • vedení administrativní agendy
  • evidence členů společenství, výměrů úhrad za služby
  • smluvní agenda: smlouvy s dodavateli
  • dohody o provedení práce – činnosti
  • kontakt se členy společenství

2.4. Ing František DANĚK

  • svolávání schůzí výboru a shromáždění vlastníků
  • zpracování krátko a střednědobých plánů oprav
  • kontrola a likvidace došlých faktur
  • mzdy, odměny
  • agenda dlužníků a likvidace dluhů
  • evidence stavu a čerpání FO
  • stanovení návrhů měsíčních záloh na služby
  • zpracování pravidelných informačních zpráv o hospodaření
  • společenství
  • zajištění správy domu – kontakt se správcem
  • kontakt se členy společenství

K bodu 3.

Žádné materiály dosud nepředali bývalí členové výboru MUDr. Zvolánek a p. Vošvrda

Bc. Pokorný ( přítomen na jednání výboru) předal určité písemnosti na závěr jednání výboru předsedovi výboru. Jejich seznam tvoří přílohu archivního paré tohoto zápisu. Předseda výboru předané materiály roztřídí, zkontroluje kompletnost a předá členům výboru dle jednotlivých činností specifikovaných v bodě 2. tohoto zápisu.

K bodu 4.

účast na konzultacích se členy společenství je zajištěna ve středu od 18.oo do 19.oo takto:

02.12. p. Bernard
09.12. Ing Rolencová
16.12. p. Musil
23.12. Ing Daněk

K bodu 5.

Předseda výboru předal p. Bernardovi seznam místností ( společné části domu) suterénech domů Oblá 43 – 49 s žádostí o prověření jakému slouží účelu.

Jedná se o: 3 x prádelna, 7x sušárna, 3x mandlovna, 3x kolárna, 4x kočárkárna, 3x úklidová místnost.

Současně prověří p. Bernard funkčnost klíčů od těchto místností a spojovacích chodeb, uložených v kanceláři výboru. Na příštím jednání výboru podá zprávu.

K bodu 6.

Uzavřením investiční akce: zateplení domu Oblá 43-49 včetně zajištění kolaudačního řízení byl pověřen Ing Daněk. Na jednání výboru v lednu 2010 podá průběžnou zprávu.

K bodu 7.

Z diskuze členů výboru nevyplynuly žádné úkoly.

K bodu 8.

Příští schůze výboru se koná ve středu 16.12. 09 od 18.oo hod v kanceláři domu Oblá 49.

Ing František Daněk

Ing Ludmila Rolencová

Josef Bernard

Daniel Musil

 

Zapsal Ing Daněk