datum konání: 25. listopadu 2009
místo konání: kancelář v domě Oblá 49
přítomni: Ing František DANĚK, Ing Ludmila ROLENCOVÁ, Josef BERNARD, Daniel MUSIL
Program:
- Schválení zápisu ze schůze výboru 18.11. a kontrola plnění úkolů
- Rozdělení činností jednotlivých členů výboru
- Informace o stavu předání agendy od: MUDr. Zvolánek, Vošvrda, Pokorný
- Rozdělení služeb při konzultacích se členy ve dnech 02. 09. 16. a 23.12. 2009
- Užívání místností v suterénu domu
- Uzavření investiční akce: zateplení domu
- Různé
- Stanovení termínu příští schůze výboru
Konstatuje se, že dnešní schůze výboru společenství je usnášeníschopná, neboť jsou přítomni všichni členové výboru.
K bodu 1.
Zápis ze schůze výboru se schvaluje ( s doplněním MUDr. Zvolánka v bodu 3 – třetí řádek. Týká se výmazu nečlenů výboru z OR KS v Brně)
Kontrola plnění úkolů: Informaci o místě a času konání konzultačních hodin zajistil na nástěnkách p. Musil (nutno doplnit na webu)
Návrh na změnu zápisu v OR KS v Brně byl podán dne 20.11.2009
Konstatuje se, že úkoly zadané členům výboru dne 18.11.2009 byly splněny.
K bodu 2.
garanty jednotlivých oblastí činnosti výboru jsou:
2.1. Josef BERNARD:
- revizní zprávy elektro, požární technika, výtahy
- provoz výměníkové stanice
- rozvod teplé, studené vody + tepla ( uzávěry)
- osvětlení společných prostor
- STA
- úklid
- kontakt se členy společenství
2.2. Daniel MUSIL:
- zajištění informačního systému: elektronicky, vývěsky
- objednávka dodavatelských prací – výběrové řízení
- kontakt se členy společenství
2.3. Ing Ludmila ROLENCOVÁ
- vedení dokumentace schůzí: zápisy, ověření …….
- vedení administrativní agendy
- evidence členů společenství, výměrů úhrad za služby
- smluvní agenda: smlouvy s dodavateli
- dohody o provedení práce – činnosti
- kontakt se členy společenství
2.4. Ing František DANĚK
- svolávání schůzí výboru a shromáždění vlastníků
- zpracování krátko a střednědobých plánů oprav
- kontrola a likvidace došlých faktur
- mzdy, odměny
- agenda dlužníků a likvidace dluhů
- evidence stavu a čerpání FO
- stanovení návrhů měsíčních záloh na služby
- zpracování pravidelných informačních zpráv o hospodaření
- společenství
- zajištění správy domu – kontakt se správcem
- kontakt se členy společenství
K bodu 3.
Žádné materiály dosud nepředali bývalí členové výboru MUDr. Zvolánek a p. Vošvrda
Bc. Pokorný ( přítomen na jednání výboru) předal určité písemnosti na závěr jednání výboru předsedovi výboru. Jejich seznam tvoří přílohu archivního paré tohoto zápisu. Předseda výboru předané materiály roztřídí, zkontroluje kompletnost a předá členům výboru dle jednotlivých činností specifikovaných v bodě 2. tohoto zápisu.
K bodu 4.
účast na konzultacích se členy společenství je zajištěna ve středu od 18.oo do 19.oo takto:
02.12. p. Bernard
09.12. Ing Rolencová
16.12. p. Musil
23.12. Ing Daněk
K bodu 5.
Předseda výboru předal p. Bernardovi seznam místností ( společné části domu) suterénech domů Oblá 43 – 49 s žádostí o prověření jakému slouží účelu.
Jedná se o: 3 x prádelna, 7x sušárna, 3x mandlovna, 3x kolárna, 4x kočárkárna, 3x úklidová místnost.
Současně prověří p. Bernard funkčnost klíčů od těchto místností a spojovacích chodeb, uložených v kanceláři výboru. Na příštím jednání výboru podá zprávu.
K bodu 6.
Uzavřením investiční akce: zateplení domu Oblá 43-49 včetně zajištění kolaudačního řízení byl pověřen Ing Daněk. Na jednání výboru v lednu 2010 podá průběžnou zprávu.
K bodu 7.
Z diskuze členů výboru nevyplynuly žádné úkoly.
K bodu 8.
Příští schůze výboru se koná ve středu 16.12. 09 od 18.oo hod v kanceláři domu Oblá 49.
Ing František Daněk
Ing Ludmila Rolencová
Josef Bernard
Daniel Musil
Zapsal Ing Daněk